UPDATE (12.01.2024) ETAPA 3 DE CONCURS, ESTE SUSPENDATĂ PÂNĂ LA APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PE ANUL 2024.
!! Perioada de depunere a dosarelor, prelungită până la data de 14.01.2024 !!
Compania Națională de Investiții Rutiere (C.N.I.R. S.A.) cu sediul în București, Str. Dinicu Golescu 38, 010873, Sector 1, organizează concursuri pentru ocuparea următoarelor posturi cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată, astfel:
- 1 post de auditor intern – la Serviciul de Audit Intern;
- 1 post de asistent manager – la Secretariat Director General;
- 2 posturi de specialist resurse umane – la Direcția Resurse Umane;
- 2 posturi economist – la Direcția Economico-Financiara;
- 2 posturi de expert – la Direcția Achiziții Publice;
- 1 post de tehnician (studii medii) – la Direcția Suport Logistic;
- 1 post de economist – la Direcția Suport Logistic:
- 3 posturi consilier juridic – la Compartimentul Exproprieri;
- 1 post consilier juridic – la Direcția Juridică;
- 8 posturi de ingineri/ geologi/ ingineri specializarea în domeniul mediului – la Direcția Tehnică;
- 5 posturi de inginer – la Direcția Implementare Proiecte.
Concursurile se vor desfășura în două etape:
- etapa de selecție a dosarelor,
- etapa interviului/ test grilă.
După afișarea rezultatului selecției dosarelor candidații declarați admiși vor susține interviu/ test grilă.
NOTĂ:
Etapa interviului/ testului grilă se va desfășura în aceeași zi pentru toate posturile scoase la concurs.
CERINȚE GENERALE:
- Apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției;
- Cunoașterea limbii române;
- Cunoașterea termenilor de specialitate specifici postului, precum și a celor specifici legislației privind organizarea și funcționarea C.N.I.R. S.A.;
- Capacitate de analiză și sinteză, disponibilitate la program de lucru prelungit și la realizarea sarcinilor de serviciu;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Să nu aibă antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- Să nu aibă abateri disciplinare la locurile de muncă anterioare, să nu se afle sub efectul unei sancțiuni disciplinare, față de acesta să nu fi fost pusă în mișcare acțiunea penală, sau orice altă procedură legală de investigare, evaluare și/sau control, efectuată de o instituție a statului, cu privire la acte și fapte ce au legătură cu calitatea de salariat.
CERINȚE SPECIFICE PRIVIND STUDIILE ȘI SPECIALIZĂRILE NECESARE:
Pentru postul de auditor intern – la Serviciul de Audit Intern:
- Absolvent studii superioare, de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul economic/ finanțe/ contabilitate;
- Vechime minimă în audit intern – 5 ani;
- Constituie avantaj experiența în domeniul financiar-contabil;
- Cunoștințe avansate de audit intern, managementul riscurilor, control intern managerial, contabilitate, fiscalitate, tehnologia informației, drept;
- Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Deținerea certificatulului de atestare potrivit legislației din domeniul auditului public intern
Pentru postul de asistent manager (studii superioare) – la Secretariat Director General:
- Absolvent studii superioare, de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă;
- Vechime minimă în funcții cu studii superioare – 5 ani;
- Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe avansate privind o limbă de circulație internațională, de preferat limba engleză.
Pentru cele 2 posturi de specialist resurse umane – la Direcția Resurse Umane
- Absolvent studii superioare, de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul juridic/ economic/ tehnic;
- Vechime minimă în funcții cu studii superioare – 7 ani;
- Studii de master în domeniul resurselor umane și/ sau cursuri de calificare profesională de specialist resurse umane/ manager de resurse umane/ expert legislația muncii, absolvit cu diplomă/certificat de absolvire în urma căruia s-a obținut calificarea respectivă, poate constitui avantaj.
Pentru cele 2 posturi de economist – la Direcția Economico-Financiară:
- Absolvent studii superioare, de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul economic/ finanțe/ contabilitate;
- Vechime minimă în funcții cu studii superioare – 5 ani;
- Constituie avantaj experiența în domeniul financiar-contabil.
Pentru cele 2 posturi de expert – la Direcția Achiziții Publice:
- Absolvent studii superioare, de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă;
- Vechime minimă în domeniul achizițiilor publice – 5 ani; foarte bune cunoștințe de utilizare a platformei SEAP, în sensul dovedirii cunoștințelor practice necesare pentru ducerea la îndeplinire a obligațiilor ce revin autorității contractante pe parcursul derulării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică;
- Atestat Expert Achiziții Publice.
Pentru postul de tehnician, studii medii – la Direcția Suport Logistic:
- Absolvent de studii medii – diplomă de bacalaureat sau echivalentă;
- Vechime minimă în funcții cu studii medii – 5 ani.
Pentru postul de economist – la Direcția Suport Logistic:
- Absolvent studii superioare, de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul economic/ finanțe/ contabilitate;
- Vechime minimă în funcții cu studii superioare – 5 ani;
- Constituie avantaj experiența în domeniul achizițiilor publice.
Pentru cele 3 posturi consilier juridic – la Compartimentul Exproprieri:
- Absolvent de studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă al unei Facultăți de științe juridice – diplomă studii universitare de licență cu titlul de licențiat în științe juridice (drept);
- Vechime minimă în funcții cu studii superioare – 5 ani.
Pentru postul de consilier juridic – la Direcția Juridică:
- Absolvent de studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă al unei Facultăți de științe juridice – diplomă studii universitare de licență cu titlul de licențiat în științe juridice (drept);
- Vechime minimă în funcții cu studii superioare – 5 ani.
Pentru cele 8 posturi de ingineri/ geologi/ ingineri specializarea în domeniul mediului – la Direcția Tehnică:
- Absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă cu titlul de inginer în domeniul ingineriei civile/ instalațiilor/ transporturilor/ mecanică;
- Absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă cu titlul de inginer în domeniul ingineriei mediului (inginer protecția mediului, inginer biotehnolog, inginer tehnolog în protecția mediului), ecolog, domeniul ingineriei chimice, geografie;
- Vechime minimă în funcții cu studii superioare – 5 ani.
Pentru cele 5 posturi de inginer – la Direcția Implementare Proiecte:
- Absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă cu titlul de inginer în domeniul ingineriei civile/ instalațiilor/ transporturilor/ mecanică;
- Vechime minimă în funcții cu studii superioare – 5 ani.
ETAPA I – ÎNSCRIEREA CANDIDAȚILOR ȘI SELECȚIA DOSARELOR:
Data limită de depunere a dosarelor: 14.01.2024, inclusiv.
CANDIDAȚII POT APLICA PENTRU UN SINGUR POST SCOS LA CONCURS!
Documentele solicitate pentru înscrierea la concurs vor fi transmise pe adresa de e-mail concurs.etapa3@cnir.ro, cu precizarea în subiectul e-mail-ului a postului pentru care se trimite dosarul de concurs.
Candidații vor primi un e-mail de confirmare a primirii documentelor, cu menționarea numărului de înregistrare.
CANDIDAȚII VOR PREZENTA LA ÎNSCRIERE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- cerere tip de înscriere la concurs, adresată Directorului General al C.N.I.R – S.A., cu precizarea exactă a concursului la care se dorește înscrierea (model Anexa nr.1);
- curriculum vitae, semnat olograf/ semnătură electronică pe fiecare pagină de către titularul concurent.
- copia actului de identitate sau alt document oficial care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- documentele care atestă nivelul studiilor (diplomă/ adeverință valabilă), în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către titular, cu semnătură olografă/ semnătură electronică;
- documentele care atestă absolvirea cursurilor solicitate ca cerință obligatorie (unde este cazul), în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către titular, cu semnătură olografă/ semnătură electronică.
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni înainte de către medicul de familie al candidatului/ alt medic cu competență în domeniu, în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către titular, cu semnătură olografă/ semnătură electronică;
- declarație pe propria răspundere că nu are abateri disciplinare la locurile de muncă anterioare, că nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare, că față de acesta nu a fost pusă în mișcare acțiunea penală, sau orice altă procedură legală de investigare, evaluare și/sau control, efectuată de o instituție a statului, cu privire la acte și fapte ce au legătură cu calitatea de salariat. (model Anexa nr.2)
- cazier judiciar valabil care să demonstreze că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează, în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către titular, cu semnătură olografă/ semnătură electronică;
- declarație pe propria răspundere a candidatului că este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul organizării concursului, conform procedurilor interne și evidențelor ulterioare (model Anexa nr.3).
ETAPA II – INTERVIU/TEST GRILĂ:
Rezultatele selecției dosarelor și al interviurilor/testelor grilă vor fi publicate pe site-ul C.N.I.R. S.A. (cnir-sa.ro), secțiunea “Concurs etapa 3”.
Data interviului/testului grilă: va fi comunicată după etapa de analiză a dosarelor.
Comunicarea se realizează exclusiv prin e-mail la adresa concurs.etapa3@cnir.ro, iar informațiile aferente desfășurării concursurilor vor fi publicate pe site-ul C.N.I.R. S.A. (cnir-sa.ro) și pe pagina de Facebook a companiei.
Relații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail: concurs.etapa3@cnir.ro.
Declaratie pe proprie raspundere – Anexa 2
Tematica si Bibliografie – auditor intern- Serviciul de Audit Intern
Tematica si Bibliografie – asistent manager studii superioarea-Secretariat Director General
Tematica si Bibliografie – specialist resurse umane -Directia Resurse Umane
Tematica si Bibliografie – economist Directia economico-financiara
Tematica si Bibliografie – expert achiztii publice Directia Achizitii Publice
Tematica si Bibliografie – tehnician studii medii – Directia Suport Logistic
Tematica si Bibliografie – economist – Directia Suport Logistic
Tematica si Bibliografie – consilier juridic – Compartimentul Exproprieri
Tematica si Bibliografie – consilier juridic- Directia Juridica
Tematica si Bibliografie – inginer mediu- Directia Tehnica
Tematica si Bibliografie – inginer – Directia Implementare Proiecte